Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Meztelenül

Friss topikok

  • PIPIK: Imádok meztelenül lenni. Bárcsak meztelenül is élhetnék! (2021.05.23. 16:00) Intro
  • SoloNightwing: Ez a lány gyönyörű... (2017.09.13. 22:16) Jutalom
  • SoloNightwing: Mezítláb is lehetne :-D (2017.09.13. 22:14) Pihenésképp...
  • SoloNightwing: Én most éppen mezítláb megyek majd a Párom elé. 12 fok van, :-) És? Ha meztelen akarsz lenni, szte... (2017.09.13. 22:11) És Ti?
  • SoloNightwing: A párom konkrétan nem monokokinizik, teljesen meztelenül vagyunk a legtöbbször, mimndketten. Keves... (2017.09.13. 21:55) Valentin napi meztelenkedés

Linkblog

Archívum

Ki van zárva?

2007.02.14. 11:23 Budax

Az utóbbi években sok beszélgetésben felvetettem a nudizás témakörét, vagy csak úgy véletlenül került szóba. Kíváncsi voltam, ki hogy áll az ilyesmihez. Azt találtam ki, csinálok egy kis statisztikát. Végignézek az iwiwen, és a többi, eszembe jutó ismerősöm közt, és leltárba veszem, kiről mit tudtam meg. :-)

Valahogy inkább csak a lányok érdekeltek, közülük is csak az én korosztályom. (Vagyis ahogy végiggondolom, vehetjük úgy, hogy a most 20-40 év köztiekkel foglalkozom csak, leginkább a 30 körüliek lesznek reprezentálva.)

1. A párom. :-)

2. Egyszer együtt voltam vele pár napig egy sátorozáson a Tisza-tó partján, egyszer sikerült rávennem a csapatot egy éjszakai meztelen fürdésre. Egyébként nem monokinizett vagy nudizott még. (29 éves)

3. Ő az a lány, akiről aktképek vannak a neten. Ezután faggattam a nudizásról is, de ezt mondta: "Max monokiniztem... a nudizáshoz én szégyellős vagyok... nem bírom, mikor direktbe bámulnak..." (29 éves)

4. Éjszakai meztelen fürdőzésben volt egyszer része. Régebben monokinizett is. "Mikor monokiniztél utoljára?" - "az már régen volt, azóta nem próbáltam" - "Mikor volt?" - "még a gimiben!" - "Nekem úgy rémlik, mintha nudiztál is volna Sopron környékén" - "a Soproni nudizás az tényleg igaz, de az sötétben volt! Már el is felejtettem, ha nem írod letagadom, de tényeleg az uncsi tesómékkal, meg X-szel meg haverok :)))" (29 éves)

5. Mikor először kérdeztem erről, azt mondta, nem szokott monokinizni, csak egyszer fordult elő egy erdőben, mikor senki sem látta. "S hogy mi a véleményem a nudizmusról?: Kizáróólag otthon és ha kettesben vagyunk a párommal, vagy ha egyedül vagyok"
Aztán meséltem neki nudista vágyaimról, és talán ennek hatására később vidáman újságolta: "A nyaram fantasztikus volt, egy hetet a horvátországi Pulában töltöttünk. És mi nudiztunk.:) És naggyon jó volt. Itt Magyarországon ezt nem tenném meg, mert nagyon sok a szélhámos." - "Tényleg nudiztatok is! Erről is mindenképp mesélned kell! :-)" - "A sziklás tengerparton nudiztunk. Én vettem rá X-t, mert ott mindenki nudizott. Persze voltak kukkolók, de nem volt vészes. A part inkább kihalt volt, mint tömeges. Ahány eldugott hely a sziklarepedésekben, annyi ember/pár nudizott." - "Nahát, hogy te vetted rá a párod a nudizásra? És hogyhogy? Mi ütött beléd? Mert a múltkot még azt mondtad, hogy monokinizni sem voltál még nyilvánosan. Csak nem én ültettem beléd a bogarat? :-)" -  "Lehetséges, hogy te ültetted belém a bogarat, bár ki tudja. Csak úgy jött. Bár ha nem lett volna annyi zeg-zug a sziklákban, akkor nem vetemedtem volna én sem ilyesmire. X-t nem volt nehéz rávenni. Egy egész hétig voltunk kinnt és búvárkodtunk is."  -  "És több napon át nudiztatok, vagy csak egyszer? Fürödtél is meztelenül?" - "Majdnem minden nap nudiztunk és MINDEN nap fürödtünk a tengerben, legtöbbször meztelenül. És én is ugyanazt éreztem, amit leírtál: szabadság..." (21 éves)

6. A legelső ismerősöm, akiről a nudizmusról beszéltem. Pontosabban ő mesélt, én meg el sem árultam neki, mit gondolok erről. Mindig monokinizik, és többször nudizott is már. Egyszer mutatott is pár képet, amin strandon, monokinizés közben látható, de filctollal melltartót rajzolt a képekre magának. :-) (36 éves)

7. Monokinizni csak zárt körben, nudizni nem szeretne. "nudizmus: szerintem azt mutatja mennyire fogadjuk el saját testünk és mennyire vagyunk nyitottak, vagy zárkózottak. Még nem elemezgettem ezt, de valószínű nálam a bizalomról is szól, mert csak a legközelebbi barátaim előtt monokinizek, akikben megbízom. De teljesen meztelenre nem vetkőznék, de pedig valószínű a saját testemmel való elégedetlenségből fakad." "Nudizni semmiképp nem nudiznék, akkor sem ha a barátnőim igen." (32 éves)

8. Sem monokinizni, sem nudizni nem szeretne. "Ki van zárva." (32 éves)

9. Nem nudizott vagy monikinizett még, és elmondása szerint nudizni nem is valószínű, hogy fog, a monokini azonban nem kizárt. A meztelenségről ezt írta: "Szóval nekem kettős érzéseim vannak a meztelenkedésről. Egyrészt szégyenlős vagyok, másrészt szeretem,mikor megnéznek, bár azért az esetek nagy számában ruhában szoktak látni. Ha fürdőruhában néznek,azt nagyon nem szeretem, nem tudom miért." (28 éves)

10. Nem nudizott vagy monokinizett még, nem tudom, a jövőre nézve milyenek az esélyek. :-) (26 éves)

(Folyt. köv.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelen.blog.hu/api/trackback/id/tr7936494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása