Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Meztelenül

Friss topikok

  • PIPIK: Imádok meztelenül lenni. Bárcsak meztelenül is élhetnék! (2021.05.23. 16:00) Intro
  • SoloNightwing: Ez a lány gyönyörű... (2017.09.13. 22:16) Jutalom
  • SoloNightwing: Mezítláb is lehetne :-D (2017.09.13. 22:14) Pihenésképp...
  • SoloNightwing: Én most éppen mezítláb megyek majd a Párom elé. 12 fok van, :-) És? Ha meztelen akarsz lenni, szte... (2017.09.13. 22:11) És Ti?
  • SoloNightwing: A párom konkrétan nem monokokinizik, teljesen meztelenül vagyunk a legtöbbször, mimndketten. Keves... (2017.09.13. 21:55) Valentin napi meztelenkedés

Linkblog

Archívum

Valentin napi meztelenkedés

2007.02.14. 09:59 Budax

Mindig beindul ezen a napon a vita, hogy elüzletiesedett Amerika-majmolás-e Valentin-nap, vagy egy régi, szép hagyomány. Én ezzel most nem foglalkoznék, de olvastam néhány érdekes momentumot ezen ünnep eredetével kapcsolatban. És egy meztelen blogból nem maradhat ki ez. :-)

Az ünnep gyökerei az ókorba nyúlnak vissza. Február közepét a termékenységgel kapcsolták össze. Február 15-e Lupercus, a termékenység istenének napja volt az ókori Rómában.

Ezen a napon Lupercus papjai egy jó kis kecskeáldozás után, a kecskebőrt a fejükre húzva, meztelenül rohangásztak az utcán, és a kecskebőrrel minden járókelőt megérintettek. A fiatal lányoknak ez különösen jó volt, mert úgy tartották, hogy ettől termékenyebbek lesznek.

Nem tudom, miért volt jó ebben a hidegben meztelenkedni, de lehet, akkoriban is ilyen enyhe telek voltak. Főleg Itáliában. Mindenesetre Lupercus papjai nem lehettek túlságosan szégyellősek. :-)

3 komment

Címkék: valentin

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelen.blog.hu/api/trackback/id/tr9736455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pazzo · http://pazzo.blog.hu 2007.02.15. 09:08:00

Így van értelme a Bálint napnak. :)
Egyébként pont erről beszéltünk minap a párommal.Mármint,hogy amerika-majmolás ez is,mint a helloween.Egyik sem magyar ünnep,inkább angolszász.Szegény gyerekeket meg hülyítik ezekkel.Ráadásul ezt a napot mi magyarok túlspilázzuk.Nem szerelmes ünnep a Valentin,hanem szeretet.Amerikában a barátainak,rokonainak küld az ember képeslapot,hogy gondoltam rád,mert szeretlek (na nem úgy).Itt meg minden rózsaszin szivecskékben úszik.

Budax 2007.02.15. 09:25:00

Én nem vagyok ennyire szigorú ezzel a nappal kapcsolatban, bár tényleg azért jött el hozzánk is ez, mert jó üzlet.
De mondj olyan szokást, ami nem számít valaki más majmolásának! Majmolás a karácsony is, a húsvét, de majmolás az is, hogy hímnuszunk, zászlónk van. Ünnepelték névnapjukat Árpádék? Még családnevük sem volt, ennek adása is "idegen" szokás.
Szóval a lényeg, hogy kevés az a szokás, aminek nincs semmilyen "külföldi" előzménye.

Egyébként én nem csak szerelmes üzenetet küldök ilyenkor. A páromnak adtam egy szál rózsát, meg megleptem délben a munkahelyén. De más ismerőseimnek is küldtem egy emilt. Nem rózsaszín szivecskéset, csak betűket. :-)

SoloNightwing 2017.09.13. 21:55:26

A párom konkrétan nem monokokinizik, teljesen meztelenül vagyunk a legtöbbször, mimndketten. Kevesebbet kell mosni.

Nem az a szégyenlős fajta. és én sem, de más-más okból.
Ő azért nem, mert nem volt külön szobája, fiútestvérével osztozott. Hát nem foglalkozott azzal egy idő után, hogy ő mit láthat.

Én azért nem, mert senki nem mondta nekem, hogy lányoknak más van, és talán az enyémet nem kellene nekik megmutatni. Átvettem az úszónadrágot, és kiröhögtek. Onnantól kezdve a tiltott gyümölcs elvén mindig megmutattam volna magam.
Az volt az érdekes később, hogy egy lány nagyon kíváncsi lett volna arra. De úgy, hogy egy kisfiú mutogatta néha. Hát neki nem. A lánnyal együtt mentünk onnan el. Volt kulcsom a lakáshoz. Miért nem hívtam fel? Amire kíváncsi volt, én is megmutathattam volna, sőt, akkor teljesen meztelenre vetkőznék. Talán még azt is mondanám neki, hívja fel a barátnőit is. Hát persze. Ha lett volna ehhez bátorságom. Ő élvezte volna, Mind a mai napig sajnálom.

Most már nagyon sok mindent megteszek. Azért ahhoz kell bizonyos bátorság, hogy 25 évvel fiatalabb csajt bevállaljak. Nem könnyű. Én csak annyit tudok erről mondani, az idősebb nők sem könnyebbek. Általában hülyébbek,
süti beállítások módosítása