Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Meztelenül

Friss topikok

  • PIPIK: Imádok meztelenül lenni. Bárcsak meztelenül is élhetnék! (2021.05.23. 16:00) Intro
  • SoloNightwing: Ez a lány gyönyörű... (2017.09.13. 22:16) Jutalom
  • SoloNightwing: Mezítláb is lehetne :-D (2017.09.13. 22:14) Pihenésképp...
  • SoloNightwing: Én most éppen mezítláb megyek majd a Párom elé. 12 fok van, :-) És? Ha meztelen akarsz lenni, szte... (2017.09.13. 22:11) És Ti?
  • SoloNightwing: A párom konkrétan nem monokokinizik, teljesen meztelenül vagyunk a legtöbbször, mimndketten. Keves... (2017.09.13. 21:55) Valentin napi meztelenkedés

Linkblog

Archívum

Intro

2007.02.08. 17:56 Budax

Nemrég ráakadtam egy volt iskolatársamra a neten. Alig ismertem őt, a nevét sem tudtam, csak látásból ismertem. Legalább tíz éve biztosan eszembe sem jutott. Ám most, mikor megláttam fényképét, egy végtelenül kellemes érzés futott át rajtam, és hirtelen még azt sem tudtam megmondani, miért. Honnan ismerem? Ki ő? És aztán beugrott: hát persze! Ő volt az a helyes lány, aki félmeztelenül fürdött a bányatavon! Csak egy alkalommal láttam, de máig emlékszem, ahogy bátorságot gyűjtött, mielőtt levette fölsőjét. Előttem a mosolya, a léptei, ahogy jött felénk, a vízben. Persze nem hozzánk, csak felénk, hiszen elég zsúfolt volt ott a part. Gyönyörű pillanat volt számomra, és nem azért, mert a lány különlegesen megbabonázott volna. Egyszerűen csak gyönyörű érzés volt a meztelensége.

Régóta vonz a meztelenség. Nem csak a látvány miatt, de igazán magam sem tudom megfogalmazni, miért. Talán majd segít kideríteni ez a blog.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelen.blog.hu/api/trackback/id/tr9334970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PIPIK 2021.05.23. 16:00:41

Imádok meztelenül lenni. Bárcsak meztelenül is élhetnék!
süti beállítások módosítása