Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Meztelenül

Friss topikok

  • PIPIK: Imádok meztelenül lenni. Bárcsak meztelenül is élhetnék! (2021.05.23. 16:00) Intro
  • SoloNightwing: Ez a lány gyönyörű... (2017.09.13. 22:16) Jutalom
  • SoloNightwing: Mezítláb is lehetne :-D (2017.09.13. 22:14) Pihenésképp...
  • SoloNightwing: Én most éppen mezítláb megyek majd a Párom elé. 12 fok van, :-) És? Ha meztelen akarsz lenni, szte... (2017.09.13. 22:11) És Ti?
  • SoloNightwing: A párom konkrétan nem monokokinizik, teljesen meztelenül vagyunk a legtöbbször, mimndketten. Keves... (2017.09.13. 21:55) Valentin napi meztelenkedés

Linkblog

Archívum

Régen

2007.02.08. 18:04 Budax

Mindig is szégyellős voltam. Nem az a típus, aki állandóan a napon fekszik. Nem szerettem sosem levenni a pólom sem, mert szégyelltem valahogy vézna kis testemet. Ma meg viharos sebességgel növekvő pocakommal vagyok ugyanígy. Ám teljesen meztelenül lenni teljesen más.

Persze nem mindegy, hol, kikkel. A szüleim elég nyitottak voltak ilyen téren. Anyukám sokszor monokinizett, de otthon, fürdés után után is természetes volt, hogy meztelenül látom őket. De én szégyellős voltam előttük is.

Középiskolás koromban mertem először nudizni, de csak nagyon kihalt partokon. Bányatavakra jártam, de mindig figyeltem, hogy ne lássanak meg, vagy csak messziről. Persze nem mindig sikerült ez. Bár igazán nem bántam, ha nem. De olyat, hogy tartósan meztelenül mutatkoztam valakik előtt, nem tettem, és ezen a helyen mások is csak ritkán tettek ilyet. De azért előfordult.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelen.blog.hu/api/trackback/id/tr4534972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása