Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Meztelenül

Friss topikok

  • PIPIK: Imádok meztelenül lenni. Bárcsak meztelenül is élhetnék! (2021.05.23. 16:00) Intro
  • SoloNightwing: Ez a lány gyönyörű... (2017.09.13. 22:16) Jutalom
  • SoloNightwing: Mezítláb is lehetne :-D (2017.09.13. 22:14) Pihenésképp...
  • SoloNightwing: Én most éppen mezítláb megyek majd a Párom elé. 12 fok van, :-) És? Ha meztelen akarsz lenni, szte... (2017.09.13. 22:11) És Ti?
  • SoloNightwing: A párom konkrétan nem monokokinizik, teljesen meztelenül vagyunk a legtöbbször, mimndketten. Keves... (2017.09.13. 21:55) Valentin napi meztelenkedés

Linkblog

Archívum

Aktfotók egy ismerősről

2007.02.12. 11:41 Budax

Pár napja van otthon netünk. Bár a munkahelyünkön is van, tegnap egymás kezéből kapadoztuk ki az egeret párommal, hogy mit is nézzünk meg. Pár oldal ráadásul le van tiltva nekünk, úgyhogy az iwiwet is csak trükkösen, lopva, és képek nélkül tudom használni. Na de mostmár! :-) Úgyhogy természetesen megnéztük az ismerőseimet.

Megmutattam páromnak egy volt kolléganőmet is. Elég merész képek vannak róla fenn. Művészi aktok. Pár hónapja, mikor ezeket megláttam, írtam is neki. Megdícsértem, milyen klassz képek, és aztán mutatott még több képet is. (Azok is fenn vannak a neten.)

Nagyon érdekes egy ismerőst meztelenül látni. És érdekes volt, hogy páromat is mennyire érdekelte. :-) Meglepődött, hogy ilyen bátor, de végülis nincs semmi rossz ezekben a képekben. Ízléses, egyébként visszafogott, jó képek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelen.blog.hu/api/trackback/id/tr2135915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása