Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Meztelenül

Friss topikok

  • PIPIK: Imádok meztelenül lenni. Bárcsak meztelenül is élhetnék! (2021.05.23. 16:00) Intro
  • SoloNightwing: Ez a lány gyönyörű... (2017.09.13. 22:16) Jutalom
  • SoloNightwing: Mezítláb is lehetne :-D (2017.09.13. 22:14) Pihenésképp...
  • SoloNightwing: Én most éppen mezítláb megyek majd a Párom elé. 12 fok van, :-) És? Ha meztelen akarsz lenni, szte... (2017.09.13. 22:11) És Ti?
  • SoloNightwing: A párom konkrétan nem monokokinizik, teljesen meztelenül vagyunk a legtöbbször, mimndketten. Keves... (2017.09.13. 21:55) Valentin napi meztelenkedés

Linkblog

Archívum

Ki van zárva? (2.)

2007.02.14. 12:26 Budax

(Folytatás)

11. Se nudi, se monokini, ki van zárva, bár ezt nem tőle tudom, hanem párjától. (22 éves)

12. Nudi biztosan nem. Pár éve voltunk biciklitúrán, ott én megfürdödtem egy tóban pucéran, de ő, illetve a párja nem merték megtenni. (29 éves)

13. Se nudi, se monokini. (28 éves)

14. Egyik se, mikor felvetettem a témát, nagyon megharagudott rám. "Nudizmus. Elmondod nekem, hogy volt-e már ilyenben részed, illetve mi a véleményed róla?" - "Hát igazából hanyagolnám a témát! De azért válaszolok, kizárt, hogy valaha is megjelennék egy ilyen strandon, még nem voltam és 100%, hogy nem is leszek! Tuti!" (25 éves)

15. Csak a nővérével kettesben, kihalt parton mert párszor monokinizni. "Én még soha nem nudiztam. Az a baj, hogy elképesztőan szégyelős vagyok. Szerintem én még akkor sem mernék nudizni, ha senki nem lenne ott rajtam kívül. Még egyetemista koromban elhagyatott tengerparti részen mertem monokinizni. De ahogy öregszem már azt sem. " - "más is látott, vagy csak egyedül voltál?" - "Látthattak páran, de jó messziről. A hugommal voltam, aki szintén monokinizett. De őt nem zavarja, ha látják" - "És a párod mit szól a monokinizéshez, vagy nudizáshoz? Ha nem lennél ilyen szégyellős, lenne kedved hozzá?" - "Ő nem szégyellős. Ő szeretné, ha én  is kevésbé lennék az. De amúgy sem hiszem, hogy lenne hozzá kedvem. Nem tartom túl higiénikusnak a meztelen fenékkel üldögélést. Meg egyébként sincs túl nagy jelentősége, hiszen utáljuk a strandolást. Maximum évente 3-4-szer elmegyünk uszodába..." (35 éves)

16. Nudi nem volt, monokinizés előfordult. (32 éves)

17. Monokinizés biztosan volt. (Véletlenül még képet is láttam róla.) (32 éves)

Ezen kívül még 28 ismerősöm van, akikkel ilyesmiről nem beszéltem. Még. Lehet, hogy néhányukat megkérdezek hamarosan. Biztosan nem leszek túl népszerű majd ettől, dehát ez tudományos célra kell, nem igaz? :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelen.blog.hu/api/trackback/id/tr636513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása